marți, 26 octombrie 2010

Citeva din produsele mele preferate

1.Masca purificatoare e perfecta pentru tenul meu problematic deoarece calmeaza tenul(datorita extractului de romanita) in timp ce imi curata in profunzime porii (datorita argilei).O aplic de 2 ori pe saptamina.
2.In zilele cind sunt mai obosita,(asta se intimpla de luni pina vineri cind ma scol la 5.30 pentru a merge la universitate)putin fard de obraz imi lumineaza chipul si arat mai putin somnoroasa.
3.Uleiul de corp e foarte bine venit acum in sezonul rece cind pielea corpului e mai uscata,imi place ca se absoarbe rapid.
4.Ador acest balsam de buze cu factor de protectie SPF 15,hidrateaza, protejeaza si le ofera buzelor o nuanta delicata.
Follow my blog with bloglovin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...