marți, 30 noiembrie 2010

Buna dimineata

Image and video hosting by TinyPic
Nu cel mai delicios dejun,insa cu siguranta cel mai sanatos pe care l-am mincat vreodata

Trebuie sa recunosc desi sunt pentru un mod de viata sanatos, care sa includa o alimentatie echilibrata si sport,nu prea imi reuseste sa le implementez in rutina mea zilnica.Cel mai prost stau la capitolul alimentatie,maninc o multime de produse de panificatie (ador placintele cu cartofi si biscuitii in ciocolata) si mai putin consum mincare gatita acasa.

Drept urmare la acele 50 kg pe care le aveam vara s-au mai adaugat 3 (kg).Total 53 Kg,cifra nu imi prea place plus ca si hainele stau altfel si uneori ma simt nu prea bine (cred din ca am carente de vitamine).Asa ca am decis sa imi schimb putin dieta,si am sa incep cu cea mai importanta masa a zilei,cum spun nutritionistii, Micul Dejun.Am sa optez pentru Fulgi de Ovaz care desi nu sunt foarte deliciosi o sa-mi furnizeze energie,vitaminele si mineralele de care am nevoie.

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...