vineri, 25 februarie 2011

Uleiurile cosmetice (ulei de simburi de strugure)

Uleiurile cosmetice - o alternativa a cremelor care au in componenta sa pe linga extracte de plante si fructe o multime de substante chimice create in laborator care ne intoxica in timp organizmul.Prezenta la expozitia de la MoldExpo "Beauty 2011" nu am putut sa plec acasa fara a-mi achizitiona si eu ceva,printre ele a fost si un ulei cosmetic pentru ten.Uleiul de simburi de strugure mi-a fost recomandat de catre consultant, el fiind predestinat tenului gras (asa cum e al meu ).Am citit cum ca tonifica,hidrateaza si ofera un plus de catifelare,bogat in vitaminele C, B,B2,B6,B12,K,P si E care impreuna regenereaza si inlatura ridurile.Pentru mai multe intra aici.Ce am gasit eu pe net despre acest ulei : ...

Desi vita de vie este cultivata de mii de ani, extractia uleiului din seminte este de data recenta, datorita dificultatilor tehnologice de obtinere a lui. Initial, el a fost fabricat doar in Franta si in Italia si a fost utilizat strict in alimentatie. Apoi a fost utilizat extern, in cosmetica, pentru ca este usor resorbit de piele, pe care o inmoaie si o intinde. Abia la urma a fost luat in vizor de catre industria farmaceutica.
Uleiul de samburi de struguri contine cantitati insemnate de vitamina E si vitamina F, precum si unele minerale: zinc, cupru, seleniu. Dar, mai presus de toate, contine asa-numitele procianidine (prescurtat Opc), care sunt un agent anti-imbatranire de 50 de ori mai puternic decat vitamina E si de 20 de ori mai puternic decat vitamina C. Mai contine substante care ajuta la mentinerea sanatatii vaselor de sange si a inimii, care catalizeaza actiunea unor vitamine in corp, care ajuta la tinerea sub control a reactiilor alergice.
Tu ai incercat uleiurile cosmetice?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...