joi, 13 ianuarie 2011

TOP 11 companii din industria luxului

Vremurile foarte dificile au afectat brandurile de lux ale lumii, insa desi cifrele au mai scazut, renumele lor a ramas la fel de puternic. Dupa o analiza atenta, putem observa ca, in ultimii cinci ani, industria luxului a fost dominata de aceleasi 11 nume, companii puternice, care nu au facut niciodata compromisuri si si-au pastrat identitatea, chiar si in plina criza economica.
Diva Hair iti prezinta cele mai puternice nume din industria luxului, nume care s-ar putea sa te suprinda sau nu, nume pe care ar trebui sa le stii.

logo tiffany&co

Nr. 11: TIFANNY & CO

Valoarea brandului: 2.38 milarde de dolari
tiffany.com
Acum cativa ani, aceasta companie producatoare de bijuterii, era mai mult recunoscuta pe continentul american si in mediile celor foarte bogati. Insa, din 2009 compania s-a extins in toata lumea, iar numele Tiffany & Co este sinonim cu bijuteria perfecta. Orice femeie isi doreste o bijuterie din colectiile Tiffany, iar daca esti parte din lumea celor cu bani, daca inelul de logodna nu este semnat de Tiffany & Co, atunci cel care iti pune intrebarea risca sa primeasca un refuz.


logo prada

Nr.10: PRADA

Valoarea brandului: 2.7 miliarde de dolari
prada.com
Forta acestui nume a inconjurat mapamondul de mai bine de 9 decenii, iar filme arhicunoscute precum Diavolul se imbraca de la Prada dovedesc acest fapt. Designerul Miuccia Prada a urcat brandul pe noi culmi, astfel incat orice milionar care se respecta, femeie sau barbat, trebuie sa aiba in garderoba un costum, o geanta, pantofi sau ochelari cu insemnul Prada. Cu aproape 60 de buticuri deschise pe toate continentele, Prada isi urca cifra de afaceri in fiecare an si ramane unul dintre numele de referinta in moda.


logo fendi

Nr.9: FENDI

Valoarea brandului: 3.20 miliarde de dolari
fendi.com
Inca un brand foarte cunoscut, Fendi este recunoscut in moda nu numai pentru logo, cat si pentru accesoriile de piele de o calitate extraordinara, mai ales renumita poseta-bagheta, lansata de serialul Sex and the City in anii 90 si renascuta in 2009, oferind clientelor ocazia sa isi aleaga singure culoarea posetei, din 10 culori Pantone. Astfel, energia eleganta a acestui brand l-a propulsat drept unul dintre cele mai cunoscute in industria luxului.


logo cartier

Nr.8: CARTIER

Valoarea brandului: 3.96 miliarde de dolari
cartier.com
Cartier este un alt nume remarcabil in lumea bijuteriilor, arhicunoscut pentru delicatetea si eleganta designului specific bijuteriilor sale. Inca din 1847, de cand si-a inceput activitatea, acest nume a servit in primul rand personalitatilor regale. Acum, pe langa regalitate, bijuteriile Cartier sunt preferatele celebritatilor si un semn de bunastare si eleganta printe milionarii lumii. O bijuterie Cartier este simbolul superlativ al luxului!


logo moet

Nr.7: MOËT & CHANDON

Valoarea brandului: 4.85 miliarde de dolari
moet.com
Cand imaginea unei bauturi este una dintre cele mai distinse actrite de la Hollywood, atunci stim ca acea bautura nu este orisicare. Cand actrita este Scarlett Johansson, bautura este cea mai distinsa sampanie care se numeste Moët & Chandon. Prezenta pe piata din 1743, compania producea sampanie in primul rand pentru curtile regale, lucru pe care il face in continuare, fiind singura sampanie savurata de catre regina Elisabeta aII-a. Prin urmare, daca vrei sa impresionezi cu adevarat, toarna in pahare sampania care are savoarea luxului.


logo hennessy

Nr.6: HENNESSY

Valoarea brandului: 5.37 miliarde de dolari
hennessy.com
Cand spunem o bautura fina, spunem coniac, cand spunem coniac, spunem Hennessy - coniacul care se impune sa fie prezent in barul unui milionar. Cu vanzari de peste 50 de milioane de sticle anual, Hennessy este cel mai vandut coniac din lume, detinand 40% din piata. Gustul distins al acestei bauturi se datoreaza retetei vechi, care si-a pastrat farmecul si pentru ca la conducerea companiei s-au aflat de-a lungul vremii numai mostenitorii lui Richard Hennessy, cel care a lansat produsul pe piata in 1765.


Nr.5: ROLEX

Valoarea brandului: 5.53 miliarde de dolari
rolex.com
Cand spunem ceas de mana, automat gandurile se aduna in jurul numelui care este simbolul absolut al tuturor ceasurilor din lume: Rolex!

Ceasurile Rolex sunt obiectele cele mai falsificate din lume, insa acest detaliu nu impiedica deloc brandul sa creasca si mai mult in renume. Dimpotriva! In timpul crizei economice, cele mai vandute obiecte in categoria lux au fost ceasurile Rolex vintage. Cadoul ideal!


Nr.4: CHANEL

Valoarea brandului: 5.55 miliarde de dolari
chanel.com
Industria frumusetii este dominata de numele Chanel, de la haine si accesorii, la bijuterii si cosmetice. Brandul Chanel inspira frumusete si lux, reusind sa mentina in produsele sale o originalitate vintage care starneste pasiuni. Coco Chanel este cea care a deschis fluxul de frumusete in moda, impunandu-si stilul ei nemuritor, elegant si clasic acum mai bine de 100 de ani.


Nr. 3: GUCCI

Valoarea brandului: 7.59 miliarde de dolari
gucci.com
Ca si Chanel, Gucci si-a extins activitatea in multe domenii, insa spre deosebire de alte branduri, Gucci detine chiar si o linie de moda dedicata copiilor. Dintre toate numele italiene, din toate domeniile, Gucci ocupa primul loc in vanzari fiind, de asemenea, si cel mai cunoscut brand italian la nivel international.


Nr.2: HERMÈS

Valoarea brandului: 8.46 miliarde de dolari
hermes.com
Pentru ca francezii sunt renumiti pentru pasiunea lor pentru frumos, era si normal ca un brand precum Hermes sa fie in topul celor mai cunoscute, mai ales in industria luxului. Hermes isi mentine renumele prin produse de calitate, dar si printr-o strategie putin excentrica: produsele sale, mai ales cele din piele, sunt mult mai scumpe decat cele ale competitorilor. Prin urmare, Hermes este luxul in lumea luxului.


Nr.1: LOUIS VUITTON

Valoarea brandului: 19.76 miliarde de dolari
louisvuitton.com
Iata ca pasiunea pentru frumos a francezilor da roade, si cel mai puternic si mai cunoscut nume din industria luxului este unul francez: Louis Vuitton. De fapt, monograma LV este cea mai cunoscuta din lume drept simbol al luxului, iar vanzarile acestui brand o demonstreaza. Produsele din piele sunt cele mai renumite, cu vanzari crescute cu 11% in ultimul an, urmate indeaproape de accesorii si bijuterii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...