vineri, 18 februarie 2011

Cosmetice de lux: Top 10 companii cu renume

LOCUL 10: KINERASE

 Kinerase.com
O crema de zi: aproximativ 100 $
Courtney Cox a fost multa vreme imaginea Kinerase, si tot ea, de multe ori, a laudat gama de ingrijire a acestui brand de lux, iar aspectul pielii ei este cea mai clara dovada. Kinetina - cea care protejeaza frunzele si nu le lasa sa se usuce - este ingredientul de baza al produselor Kinerase, fiecare produs fiind o lectie data de natura, asa cum spun dermatologii companiei.
Pielea tratata retine cu 15% mai multa hidratare dupa 12 saptamani, iar din saptamana 24 procentajul creste la 25%. Produsele sunt hipoalergenice si se lupta eficient cu semnele imbatranirii.



LOCUL 9: CLARINS

Clarins.com 
O crema de zi: aproximativ 50 $
In 1954 un student la medicina isi deschide o companie de cosmetice specializata pe produse de ingrijire si parfumuri. In prezent Clarins cuprinde toata gama de produse de frumusete, inclusiv produse de make-up si produse de ingrijire pentru barbati. Luxul acestor produse este oferit de prospetimea lor dar si de echilibrul fantastic intre pret, calitate si grija pentru mediul inconjurator, cea mai "la moda" preocupare a secolului nostru.

 

  

LOCUL 8: CAUDALIE

Caudalie.com 
O crema de zi: aproximativ 60 $
Totul a inceput in 1993 cand un cuplu tanar de cercetatori, Mathilde si Bertrand Thomas au realizat ca strugurele este secretul unei tinereti vesnice. Samanta lui contine polifenoli - cei mai mari dusmani ai radicalilor liberi. Apoi, in 1995 s-au lansta in piata primele trei produse pe baza de struguri.
Caudalie continua sa uimeasca in fiecare an cu noi si noi produse inovative, dar si cu terapii, precum vinoterapia, care promit si infaptuiesc o piele mereu tanara.
 

LOCUL 7: LA PRAIRIE

LaPrairie.com
O crema de zi: aproximativ 200 $
Parte din cea mai mare companie de cosmetice germana, Beiserdorf, din care face parte si Nivea si Eucerin, La Prairie este brandul de lux al acesteia. Si cand spunem lux ne referim la ce este mai bun: creme si seruri anti-imbatranire pe baza de caviar alb si negru, pe baza de alge marine sau cu praf de aur. Tot ce este mai bun pentru cei care isi permit sa cumpere frumusetea!

 

LOCUL 6: DIOR

Dior.com
O crema de zi: aproximativ 130 $
In 1947, The House of Dior a lansat pe piata, in Paris, prima colectie couture. Apoi, foarte repede, frumusetea hainelor a transformat brandul in simbol la luxului.
In acelasi an Dior a revolutionalizat si industria parfumurilor lansand Miss Dior.
In prezent, Dior nu este un simbol al luxului numai pe podiumuri, ci si in industria de cosmetice, cu produse putine dar de o calitate excelenta.
 
 

  

  

  

  

  

  

LOCUL 5: LA MER

CremedelaMer.com
O crema de zi: aproximativ 200 $
La Mer este o companie germana, aflata sub umbrela Estee Lauder, care produce cea mai faimoasa crema din lume: Crème de la Mer. Produsele aflate sub acest brand contin iarba de mare fermentata, ingredient care a fost folosit initial pentru a vindeca arsurile chimice ale pielii.
A rezultat un elixir miraculos, cu un continut antioxidant care protejeaza pielea, ii ofera fermitate si suplete. Fiecare borcanel este umplut de mana, fiecare produs imprima excelenta frumusetii.

  

LOCUL 4: SHISEIDO

Shiseido.com 
O crema de zi: aproximativ 45 $
In 1872, Yushin Fukuhara a oferit Japoniei prima farmacie de frumusete, clientii sai fiind elita societatii japoneze din acele vremuri. Fiul sau a plecat in lume si s-a intors cu noi cunostinte, schimband ideea companiei de ingrijire a pielii. In 1923 Shiseido asimileaza din cultura europeana si in 1957 incepe extinderea internationala. In prezent este una dintre cele mai mari companii internationale de cosmetice si, desi produsele au avansat, la baza ei stau in continuare principiile de la inceput: sinceritate, calitate si respect.

 

LOCUL 3: LANCOME

Lancome.com
O crema de zi: aproximativ 70 $
Cand spunem Lancome spunem lux, eleganta si desavarsire. Si nu degeaba se spune ca orice femeie care se respecta trebuie sa detina cel putin un produs cu semnatura acestui brand minunat.
Fie ca vorbim despre calitatea extraordinara a produselor de ingrijire, de complexitatea produselor de make-up sau de delicatetea parfumurilor, Lancome, de peste 75 de ani, este imaginea perfectiunii.
 
 

  

  

  

  

  

LOCUL 2: GUERLAIN

Guerlain.com
O crema de zi: aproximativ 100 $
Cea mai veche casa de parfumuri din lume, Guerlain se mentine in piata frumusetii cu produse de lux inca din 1828, rascolind lumea parfumurilor cu creatii uimitoare precum Jicky, Shalimar si Vétiver.
Desi dedicata initial numai parfumurilor, in prezent casa Guerlain produce cele mai luxoase produse de ingrijire a pielii si de make-up.
 
 

LOCUL 1: ESTEE LAUDER

EsteeLauder.com
O crema de zi: aproximativ 120 $
In 1946, Estee Lauder si sotul ei, Joseph, au adus in piata o gama de ingrijire a pielii formata de numai patru produse. Doi ani mai tarziu si-au deschis propriul magazine, in 1960 au cucerit piata internationala, iar patru ani mai tarziu Estee Lauder a devenit prima companie din lume care a oferi o gama de ingrijire numai pentru barbati. In prezent, este una dintre cele mai mari companii de cosmetice din lume, depasind cu mult limita luxului, devenind un simbol al acestuia. Sub umbrlea acestei imense companii se afla si alte nume de lux din industria cosmetica, precum Aveda, Clinique, Jo Malone, Kate Spade, MAC, Smashbox, etc.

Alte nume care nu au intrat in top, dar care sustin ideea ingrijirii de lux cu produse excelent calitative: Laura Mercier, Decléor, Clarins, Giorgio Armani, Vichy, Bobbi Brown, Elizabeth Arden, Erno Laszlo Cosmetics, Helena Rubinstein, Lancaster, Revlon, Yves Saint Laurent, etc.

Tu ai folosit vreun produs cosmetic cu semnatura de lux?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...